.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتخار فرزند جانباز 70درصد به پدرش

فرزند يك جانباز 70 درصد «نابينا از هر دو چشم و قطع دو دست» مي‌گويد: «گاهي اوقات از اين‌كه مي‌بينم باباي بقيه بچه‌ها سالم است، حسوديم مي‌شود اما خيلي زود يادم مي‌آيد كه پدرم خيلي با ارزش است و به او افتخار مي‌كنم. خيلي افتخار»



به گزارش فارس، مريم‌السادات آقاطاهري فرزند «سيدمحمدحسام آقاطاهري» جانباز 70 درصد نابينا از هر دو چشم و قطع دو دست، است.



وي كه 10 سال دارد و امسال به كلاس پنجم دبستان مي‌رود، در گفت‌و گويي به مناسبت روز پدر، مي‌گويد: در مدرسه تجلي شاهد درس مي‌خوانم. مدرسه خيلي خوبي دارم و همه معلمان من خوب هستند.



مريم در پاسخ به اين پرسش كه دوست دارد چكاره شود، مي‌افزايد: هنوز مطمئن نيستم اما دوست دارم دوبلور شوم.



وي با خنده و شادي خاصي صحبت مي‌كند و اظهار مي‌دارد: در مدرسه از من درباره پدرم سؤال مي‌كنند. يكبار نيز پدرم به مدرسه آمد و سخنراني كرد كه بچه‌ها كلي سؤال كردند.



فرزند اين جانباز 70 درصد در پاسخ اين پرسش كه وقتي پدرت به مدرسه آمد و سخنراني كرد چه حسي داشتي، مي‌گويد: خيلي خوشحال بودم.



وي ادامه مي‌دهد: اگر من هم در زمان جنگ بودم حتماً به جبهه مي‌رفتم و به عنوان پرستار هر كمكي كه مي‌توانستم انجام مي‌دادم.



مريم با زبان كودكانه خودش در مورد جنگ مي‌گويد: در آن زمان جنگ ايران و عراق، اگر كسي به جنگ نمي‌رفت، ممكن بود دشمنان بيايند و كشور ما را بگيرند. مثلاً همين خرمشهر كه اشغال كردند، عراقي ها مثل آن بقيه شهرها را مي‌گرفتند و همه مردم ايران كشته مي‌شدند.



وي مي‌افزايد: اگر اين مردان شجاع و فداكار نبودند الان كشور ما آباد نبود. الان هم دشمنان نمي‌توانند با ما جنگ كنند چون از ما مي‌ترسند. ما سپاهيان زيادي داريم. نيروي هوايي، دريايي، زميني.



وقتي از اين فرزند جانباز مي‌خواهيم كه يك جمله به بچه‌هاي كشور بگويد، اظهار مي‌دارد: بچه‌هاي عزيز قدر پدر و مادرتان را بدانيد. بدانيد اين دو نعمت، فرشته‌هاي خدا هستند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1387
با خواندن اين خبر منقلب شدم... به اين دختر پاك و كوچك تبريك مي گويم و از خدواند مي خواهم كه اين خانواده پاك را با حضرت ابوالفضل محشور گرداند. .... از رشت (رشت جه)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.097 seconds.